19 enero 2009

Moià - Revolt de l'Aliga. Un Dia Perfecte !!!

Diumenge dia 11 vem anar a Moià amb el Gerard, la Caro i jo. Allà haviem quedat amb el Bartu, Judith, Patri i la Judith (una amiga de la novia del Bartu). El dia no podia ser millor, quan vem sortir de Sallent a les 10 del mati, no es veia res de la boira que hi havia. Al arribar a Calders ja vem veure una mica el sol, i al sector estava totalment "despejat", un dia perfecte vaja. Els primers en començar van ser el Bartu i el Gerard que van obrir Pixapins IV+ i Stradivarius V+ respectivament, aquestes dues vies les vem fer practicament tots, ja que per la Patri i la Judith era la primera vegada que escalavent . Despres d'aquestes vies el Gerard i jo vem provar de fer Can Pixa 6a+/6b, vaig haver de parar alguns cops per obrir-la ja que no trobava com sortir de la panxeta que te la via pero un cop trobada una mà esquerra i amb toprope la vem treure a la primera.


El primer dia d'escalada de la Judith,
(segur que no sera l'últim...)

El Gerard que estava motivadissim va obrir Chimi-churri 6a, via que tambe va fer la Caro nomes amb una mica d'ajuda a la sortida. Aprofitant que la reunio de la Chimi-churri era la mateixa que Alasken amber 6b????? la vaig provar i la vaig trobar menys dura que Can Pixa. I com que, al costat de Alasken Amber hi ha la reunio de Tallapets 6b+ ?????? i si arriba sense problemes ens vem possar a fer en toprope la Tallapets. Despres de fer-la, tan el Gerard com jo vem coïncidir en que no era un 6b+, ja que em provat varis 6b+ a Moià i son bastant durs (almenys per nosaltres).


Gerard obrint Chimi Churri


La Caro a Chimi-churri

Mentres, en Bartu es va obrir Portetman V+ i Peptatoos V+, aquestes dues vies les van fer totes les noies que venien. En Bartu tambe va provar Can Pixa amb alguna parada.


Bartu obrint Peptatoos


Patri a la Peptatoos


La Judith fent Portetman

Ja per acabar de gastar forces vem montar en toprope la via Separate Reality 6c+, via amb un desplom important pero amb bones mans i facils de veure, una via disfrutona, llastima que encara estigui bastant bruta de la part de d'alt i cauen bastantes pedres(queda pendent pel proxim dia).


Jo provant la Separate Reality

0 comentarios:

 

Vivències Copyright © 2009 Designed by Vivències Sponsored by